EtusivuPalvelutKoulutukset14.9.2021 WEBINAARI: Autokauppaan ja korjaamoon liittyvän kuluttajansuojalain tulkinta

14.9.2021 WEBINAARI: Autokauppaan ja korjaamoon liittyvän kuluttajansuojalain tulkinta

Aitojen esimerkkitapausten avulla saat hyvän käsityksen siitä, kuinka virhevastuuseen liittyvät asiat kannattaa hoitaa!

Webinaari tarjoaa käytännönläheistä osaamista liittyen autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkintaan sekä virhevastuuseen liittyvien asioiden hoitamiseen.

Webinaariin kuuluu videotallenne (36 min), jonka avulla webinaariin osallistuvat voivat perehtyä etukäteen kuluttajansuojalain tulkintaan. Livelähetyksessä on mahdollisuus kysyä aiheeseen liittyviä neuvoja autoalan kuluttaja-asioihin perehtyneeltä asiantuntijalta AKL:n tekniseltä johtajalta Jouko Sohlbergiltä.

Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelutyössä ja reklamaatioiden parissa
työskenteleville mm. automyyjille, autotalon johtajille, myynti- ja jälkimarkkinointipäälliköille, työnjohtajille, huolto- ja korjaamopäälliköille sekä palveluneuvojille

Ohjelmassa

  • Lautakunnan tekemiä ratkaisusuosituksia – miksi näihin suosituksiin on päädytty
  • Virhevastuuseen liittyvien asioiden hoitaminen: Case-esimerkkejä
  • Jouko Sohlberg vastaa osallistujien kysymyksiin

Aika
14.9.2021 klo 9.00 – 10.30

Hinta
Jäsenhinta 90 € , ei-jäsenet 190 €. Hintoihin lisätään alv 24% automaattisesti verkkokaupan kassalla.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu 10.9.2021 mennessä. Osta koulutus verkkokaupasta.

Asiantuntija
Jouko Sohlberg, AKL:n tekninen johtaja. Joukolla on kokemusta Kuluttajariitalautakunnan toiminnasta noin 15 vuoden ajalta. Hän on tutustunut lukuisiin kuluttajariitalautakunnan ratkaisuihin. Jouko on ollut luennoijana myös monissa AKL:n ja autoalan yrityksien tilaisuuksissa.

Autoalan Keskusliitto © 2020 Tietosuojaseloste