EtusivuPalvelutKoulutukset22.5.2024 Kuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

22.5.2024 Kuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

Kuluttajien oikeuksien ja velvollisuuksien tunteminen on tärkeä osa autokaupan ja korjaamon toimintaa ja henkilökunnan ammattitaitoa. Ammattitaitoinen asiakaspalvelu ja tyytyväiset asiakkaat ovat menestyvän korjaamon avaintekijöitä.

Koulutuksessa saat käytännönläheiset tiedot  autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkintaan sekä virhevastuuseen liittyvien asioiden hoitamiseen. Mukana useita oikeita esimerkkitapauksia autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkinnasta sekä virhevastuuseen asioiden hoitamisesta.

AKL:n tekninen johtaja Jouko Sohlberg käy läpi lautakunnan tekemiä ratkaisusuosituksia ja perehdytään syihin, miksi näihin suosituksiin on päädytty.

Vuorovaikutteisessa koulutuksessa osallistujien kuluttaja-asioihin liittyville kysymyksille on varattu aikaa. Voit lähettää aiheeseen liittyviä kysymyksiä myös ennen koulutusta jouko.sohlberg@akl.fi.

Kenelle
Autoalalla asiakaspalvelutyössä ja reklamaatioiden parissa työskentelevät mm. automyyjät, myynti- ja jälkimarkkinointipäälliköt, työnjohtajat, huolto- ja korjaamopäälliköt sekä palveluneuvojat.

Aika ja paikka
15.3.2024 klo 9.00–13.00
Autoalan Keskusliiton tiloissa (Mikonkatu 8A 10.krs., 00100 Helsinki)

Hinta
Jäsenhinta 180,00 €, ei-jäsenet 280,00 €. Hintoihin lisätään alv 24% automaattisesti verkkokaupan kassalla.

Ilmoittautuminen
Osta koulutus verkkokaupasta

Kouluttaja
Jouko Sohlberg, tekninen johtaja, Autoalan Keskusliitto

Autoalan Keskusliitto © 2023 Tietosuojaseloste