EtusivuPalvelutKoulutukset24.1.2023 Kuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

24.1.2023 Kuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

Kuluttajien oikeuksien ja velvollisuuksien tunteminen on osa autokaupan ja korjaamon henkilökunnan ammattitaitoa.

Koulutuksessa tarjotaan käytännönläheistä tietoa yrityksille autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkintaan sekä virhevastuuseen liittyvien asioiden hoitamiseen.

Koulutuksessa on useita aitoja esimerkkejä liittyen autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkintaan sekä virhevastuuseen asioiden hoitamiseen.

AKL:n tekninen johtaja Jouko Sohlberg käy läpi lautakunnan tekemiä ratkaisusuosituksia ja perehdytään syihin, miksi näihin suosituksiin on päädytty.

Koulutus on vuorovaikutteinen ja osallistujien omille kuluttaja-asioihin liittyville kysymyksille on varattu aikaa. Voit lähettää aiheeseen liittyvän kysymyksesi jouko.sohlberg@akl.fi ennen koulutusta.

Kenelle
Autoalalla asiakaspalvelutyössä ja reklamaatioiden parissa työskentelevät mm. automyyjät, myynti- ja jälkimarkkinointipäälliköt, työnjohtajat, huolto- ja korjaamopäälliköt sekä palveluneuvojat.

Aika ja paikka
24.1.2023 klo 9.00 – 13.00
Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa

Hinta
Jäsenhinta 180,00 €, ei-jäsenet 280,00 €. Hintoihin lisätään alv 24% automaattisesti verkkokaupan kassalla. Koulutukseen sisältyy aamukahvi ja lounas.

Ilmoittautuminen
Osta koulutus verkkokaupasta

Kouluttaja
Jouko Sohlberg, tekninen johtaja, Autoalan Keskusliitto

Autoalan Keskusliitto © 2022 Tietosuojaseloste