EtusivuPalvelutKoulutukset ja tapahtumatKuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

Kuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

Kuluttajien oikeuksien ja velvollisuuksien tunteminen on osa autokaupan ja korjaamon henkilökunnan ammattitaitoa. Koulutuksen tavoitteena on tarjota yrityksille käytännönläheistä
osaamista autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkintaan sekä virhevastuuseen liittyvien asioiden hoitamiseen.

Koulutuksessa on useita esimerkkejä liittyen autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkintaan sekä virhevastuuseen asioiden hoitamiseen. AKL:n tekninen johtaja Jouko Sohlberg käy läpi lautakunnan tekemiä ratkaisusuosituksia ja perehdytään syihin, miksi näihin suosituksiin on päädytty.

Koulutus on vuorovaikutteinen ja osallistujien omille kuluttaja-asioihin liittyville kysymyksille on varattu aikaa. Voit lähettää ennen koulutusta kysymyksesi jouko.sohlberg@akl.fi.

Kenelle
Autoalalla asiakaspalvelutyössä ja reklamaatioiden parissa työskentelevät mm. automyyjät, myynti- ja jälkimarkkinointipäälliköt, työnjohtajat, huolto- ja korjaamopäälliköt sekä palveluneuvojat.

Aika ja paikka
6.9.2022 klo 9.00–13.00, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa.

Hinta
Jäsenhinta 180,00 €, ei-jäsenet 280,00 €. Hintoihin lisätään alv 24% automaattisesti verkkokaupan kassalla. Koulutukseen sisältyy aamukahvi ja lounas.

Kouluttajana
Jouko Sohlberg, tekninen johtaja, Autoalan Keskusliitto

Autoalan Keskusliitto © 2020 Tietosuojaseloste