EtusivuPalvelutKoulutukset28.10.2020 WEBINAARI: Asiakaskokemuksen next level

28.10.2020 WEBINAARI: Asiakaskokemuksen next level

Ajankohtaiswebinaarissa kuulet mitä tulee huomoida uudessa arjessa ja miltä tulevaisuutemme näyttää, kun asiakkaat määrittelevät markkinat uudestaan. Opit kuinka kehitetään asiakaskokemusta ja -palvelua sekä johdetaan menestyksekäästi.  Nyt johdetaan uuden ajan mielikuvilla ja realiteeteilla, joissa turvallisuus ja hygienia ovat nousseet kartalle.

Asiantuntijana on Piia Pärssinen, asiakaskokemuksen kehittäjä ja kouluttaja, Muutostoimisto Flow.

Webinaarin sisältö

  • Asiakaskokemuksen merkitys: mitä se on nyt ja mitkä asiat korostuvat
  • Trendit ”uudessa normaalissa”
  • Asiakkaan äänellä on enemmän painoarvoa kuin koskaan ennen
  • Vain mukautujat selviävät
  • Asiakaskokemuksen next level
  • Mihin tarttua?

Kohderyhmä
Autoalalla toimivien yritysten toimitusjohtajat, johtajat, päälliköt ja esimiehet.

Aika
Keskiviikko 28.10.2020 klo  9.30 – 11.00

Hinta
Jäsenhinta 90,00 € , ei-jäsenet 190,00 €. Hintoihin lisätään alv.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu 19.10.2020 mennessä. Osta koulutus verkkokaupasta.

Kouluttaja
Piia Pärssinen, yrittäjä, asiakaskokemuksen kehittämisen puolestapuhuja muutostoimisto Flow:sta.

Piialla on yli 20 vuoden kokemus palveluliiketoiminnan kehittämisen ja kouluttamisen saralta. Hän yhdistelee Lean filosofiaa ja palvelumuotoilun keinoja.

Asiakaspalautetta Piian aikaisemmasta webinaarista: 

  • Erinomainen paketti ja Piian syvä asiantuntijuus aiheesta yhdessä tekivät vaikutuksen.
  • Sujuva ja varma esitys sekä visuaalisesti näyttävämpi kuin mitä yleensä näkee.
  • Piialle kiitos, erittäin asiantunteva webinaari. 
  • Sisältö hyvä ja formaatti erilaisuudestaan huolimatta toimiva.

Autoalan Keskusliitto © 2020 Tietosuojaseloste