EtusivuPalvelutKoulutukset30.3.2023 Kuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

30.3.2023 Kuluttajansuojalain tulkintaa autokaupan ja korjaamon näkökulmasta

Ammattitaitoinen asiakaspalvelu ja tyytyväiset asiakkaat ovat tärkeimpiä asioita korjaamon menestymisessä. Kuluttajien oikeuksien ja velvollisuuksien tunteminen on myös tärkeä osa autokaupan ja korjaamon toimintaa ja henkilökunnan ammattitaitoa.

Koulutuksessa saat käytännönläheistä tietoa autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkintaan sekä virhevastuuseen liittyvien asioiden hoitamiseen. Koulutuksessa on useita oikeita esimerkkitapauksia autokaupan ja korjaamon kuluttajansuojalain tulkinnasta sekä virhevastuuseen asioiden hoitamisesta.

AKL:n tekninen johtaja Jouko Sohlberg käy läpi lautakunnan tekemiä ratkaisusuosituksia ja perehdytään syihin, miksi näihin suosituksiin on päädytty.

Koulutus on vuorovaikutteinen ja osallistujien kuluttaja-asioihin liittyville kysymyksille on varattu aikaa. Voit lähettää myös aiheeseen liittyviä kysymyksiä ennen koulutusta kouluttajalle sähköpostiosoitteeseen jouko.sohlberg@akl.fi.

Kenelle
Autoalalla asiakaspalvelutyössä ja reklamaatioiden parissa työskentelevät mm. automyyjät, myynti- ja jälkimarkkinointipäälliköt, työnjohtajat, huolto- ja korjaamopäälliköt sekä palveluneuvojat.

Aika ja paikka
30.3.2023 klo 9.00–13.00
Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa

Hinta
Jäsenhinta 180,00 €, ei-jäsenet 280,00 €. Hintoihin lisätään alv. 24 % automaattisesti verkkokaupan kassalla. Koulutukseen sisältyy aamukahvi ja lounas.

Ilmoittautuminen
Osta koulutus verkkokaupasta

Kouluttaja
Jouko Sohlberg, tekninen johtaja, Autoalan Keskusliitto

Autoalan Keskusliitto © 2023 Tietosuojaseloste