EtusivuPalvelutKoulutukset29.9.2020 Autoalan asiakaskokemus workshop

29.9.2020 Autoalan asiakaskokemus workshop

Koulutuksessa perehdytään asiakaskokemuksen merkitykseen ja periaatteisiin. Lisäksi tutustutaan menetelmiin, työkaluihin sekä jatkuvan kehittämisen merkitykseen. Saa tietää minkälainen on hyvä asiakaskokemus ja miten se rakennetaan sekä jaamme käyttöönne konkreettiset työkalut sen jalkauttamiseksi koko henkilökunnan kesken. Koulutuksessa aihetta lähestytään autoalan näkökulmasta.

Asiantuntijana on Piia Pärssinen, CEO, Asiakaskokemuksen kehittäjä ja kouluttaja, Human 2 Human Consulting Oy.

Opit konkreettisesti esimerkkien ja harjoitusten kautta

  • tuottamaan asiakkaalle enemmän arvoa palvelukohtaamisissa
  • löytämään lisämyyntimahdollisuuksia ja tehostamaan työtä
  • parantamaan yrityksen tuottavuutta ja kannattavuutta
  • lisäämään asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä

Kohderyhmä
Kaikki autoalalla asiakasrajapinnassa työskentelevät henkilöt, kehityspäälliköt, toimitusjohtajat

Aika
Tiistai 29.9.2020 klo  8.30 – 16.00

Paikka
Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa

Jäsenhinta
290.00 € (+ alv), hinta ei-jäsenille 390.00 € (+ alv)

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu 26.8.2020 mennessä mukaan tästä

Kouluttajana
Piia Pärssinen, CEO, siakaskokemuksen kehittämisen puolestapuhuja. Piialla on yli 20 vuoden kokemus palveluliiketoiminnan kehittämisen ja kouluttamisen saralta. Hän yhdistelee Lean filosofiaa ja palvelumuotoilun keinoja.

Autoalan Keskusliitto © 2020 Tietosuojaseloste