Menesty paremmin liiketoiminnassasi ja kehitä asiakaskokemusta palvelumuotoilun keinoin. Palvelumuotoilulla voidaan vaikuttaa autoalalla tapahtuviin muutoksiin ja kehittää autoalan eri toimintoja ja palveluja käyttäjien näkökulmasta.
Palvelumuotoilulla tarkoitetaan kokonaisvaltaista suunnittelua, jonka tavoitteena on luoda asiakasymmärrykseen pohjautuvia helppokäyttöisiä palveluratkaisuja sekä toimintamalleja. Palvelumuotoilu auttaa luomaan käyttäjäystävällisiä sekä liiketoimintaa edistäviä ratkaisuja, sujuvoittamaan strategisia prosesseja tai muutoksen johtamista.
Osallistu mukaan ja opi kehittämään olemassa olevaa tai täysin uusia palveluja, toimintamalleja, sisäisiä pelisääntöjä tai asiakas- ja työntekijäkokemusta palvelumuotoilua hyödyntäen.
Kenelle
Koulutus sopii palvelumuotoilusta, asiakaslähtöisestä ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille esim. autoalan esimiehet, kehityspäälliköt ja -johtajat, laatupäälliköt
Koulutuksen hyödyt
Aika ja paikka
Keskiviikko 12.4.2023 klo 9.00–16.00
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Pasilan kampus, Ratapihantie 13, Helsinki.
Koulutuspäivän hinta
Jäsenhinta 320,00 €, ei-jäsenet 450,00 €.
Hintoihin lisätään alv. 24 % automaattisesti verkkokaupan kassalla.
Ilmoittautuminen
Osta koulutus verkkokaupasta
Kouluttaja
lehtori, kauppatieteiden maisteri, AmO, Tuija Koskimäki, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Tuijalla on vahva kokemus palvelumuotoilusta, finanssialan liiketoiminnasta sekä asiakaskokemuksen ja -kuuntelun kehittämisestä. Lisäksi hänellä on kokemusta henkilöasiakasliiketoiminnasta, projekti- ja muutosjohtamisesta, uusien toimintamallien ja tuotteiden kehittämisestä, niiden toteuttamisesta, lanseerauksesta, markkinoinnista ja kouluttamisesta.