EtusivuPalvelutKoulutukset12.12.2024 Työntekijäkokemuksen kehittäminen ja johtaminen

12.12.2024 Työntekijäkokemuksen kehittäminen ja johtaminen

Paranna työntekijäkokemusta ja vahvista työnantajamainettasi

Autoalan työvoimapula heikentää asiakaskokemusta ja yritysten kilpailukykyä. Voit parantaa yrityksesi kilpailukykyä vahvistamalla työnantajamainettasi. Kehittämällä työntekijäkokemusta voit lisätä yrityksesi ja autoalan vetovoimaa, parantaa asiakaskokemusta ja luoda houkuttelevan työnantajabrändin.

Yhden päivän koulutuksessamme ”Työntekijäkokemuksen kehittäminen ja johtaminen” opit, miten voit kehittää organisaatiosi työntekijäkokemusta ja johtaa sitä menestyksekkäästi. Liity mukaan ja saat käytännönläheisiä vinkkejä ja esimerkkejä, jotka auttavat sinua kehittämään yrityksesi sisäisiä prosesseja.

Koulutuksen sisältö

  • Veto- ja pitovoimatekijät autoalalla
  • Työnantajamaine, -brändi ja -lupaus
  • Työntekijäymmärrys ja työntekijäkokemuksen muotoilu
  • Esimerkkinä työelämään tutustuminen/uuden työntekijän perehdytysprosessin muotoilu
  • Hyvä työntekijäkokemus = hyvä asiakaskokemus

Aika: 12.12.2024 klo 9-16

Paikka: Haaga-Helian Pasilan kampus, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki

Hinta: Jäsenhinta 480 €, muu kuin jäsen 720 € (ALV 0%)

Viimeinen ilmoittautumispäivä 4.12.2024

Lisätietoa koulutuksesta: koulutus@akl.fi

Kouluttaja

Meri Vehkaperän osaamisalueita ovat erityisesti johtamisen ja organisaatioiden kehittäminen, vastuullinen liiketoiminta, strategiatyö, henkilöstöjohtaminen sekä yritys- ja palvelukulttuurin kehittäminen. Merillä on parinkymmenen vuoden kokemus kouluttamisesta ja valmentamisesta. Lisäksi hän on työskennellyt liikkeenjohdon konsulttina ja kehittänyt eri toimialojen organisaatioita, yrityskulttuuria ja johtamista.

Autoalan Keskusliitto © 2023 Tietosuojaseloste