EtusivuUutisetKohtaa asiakkaat digitaalisesti – varmista henkilöstöllesi paikka pilottiryhmässä

Kohtaa asiakkaat digitaalisesti – varmista henkilöstöllesi paikka pilottiryhmässä

Haemme pilottikoulutukseen automyynin ja jälkimarkkinoinnin asiakaspalvelutehtävissä toimivia henkilöitä. Koulutuksen kantavina teemoina ovat asiakaspalvelu ja asiakaskohtaamiset eri palvelukanavissa sekä toiminnan kannattavuus/liiketoiminnan luvut.

Koulutuksessa tuotetaan proaktiivisia malleja asiakkuuden hoitamiseen digitalisaatiota hyödyntäen. Kaikki kehittämistyö tehdään suoraan henkilön omaan työnkuvaan ja yrityksen tilanteeseen sopivaksi ja osaaminen todennetaan myös näiden kautta ilman tenttejä.

Maksutonta osaamisen kehittämistä yrityksen ja opiskelijan eduksi

Pilottikoulutus on erinomainen tilaisuus sitouttaa henkilökuntaa ja kehittää osaamista. Etäopiskelu on joustavaa sekä opiskelijan että työnantajan näkökulmasta. Oppisopimuskoulutuksena toteutettuna se on osallistujille maksuton ja matkakulut säästyvät. Osallistuja verkostoituu ja suorittaa arvostetun ammattitutkinnon. Osaamisen kehittäminen koituu sekä yrityksen että henkilön eduksi.

Nyt kannattaa jakaa yrityksessä tietoa tästä ainutlaatuisesta mahdollisuudesta kehittää myynnin ja asiakaspalvelun osaamista maksutta ja lähteä mukaan!

Syksyisin koulutusterveisin

Autoalan Keskusliitto

Jouko Sohlberg
tekninen johtaja

Hakuaika

Koulutukseen tulee hakea 30.11.2020 mennessä. Ensimmäinen etäopiskelupäivä pidetään 8.12.2020 (etäopiskelupäiviä on keskimäärin 10-12). Tavoiteaikataulu valmistumiselle on joulukuu 2021.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen 

Tutustukaa tarkemmin koulutukseen alla olevasta linkistä. Alla myös ilmoittautumislinkki.

Koulutusesite

Ilmoittaudu tästä

Koulutuksesta antaa lisätietoja:
Markku Suonpää, p. 044 797 0840, markku.suonpaa@kao.fi

Koulutuksen järjestäjänä toimii Kainuun Ammattiopisto (KAO) yhteistyössä Autoalan Keskusliiton ja Promira Groupin kanssa.

Autoalan Keskusliitto © 2020 Tietosuojaseloste